Monday, August 29, 2011

Beauty Shopping - MAC, Essence, John Frieda

Ups - I just found this pic on my SD card. Actually it's the beauty stuff I got in july. Nevertheless I want to show it to you for two reasons: First, I'm very pleased with my shopping habits with regard to cosmetics and such - it looks like I learned from the past and buy less crap and do not throw away so much. Second, I want to prepare you for some upcoming reviews!

Beim überspielen ist mir aufgefallen, dass dieses Foto ja noch auf meiner SD Karte schlummerte - es zeigt meine Beauty-Einkäufe aus dem Juli. Nun denn, zeigen will ich sie trotzdem, denn es gibt zwei gute Gründe wie ich finde: Erstens, ich kann jetzt wohl wirklich behaupten, dass sich mein Kosmetik-Kaufverhalten verbessert hat - ich kaufe weniger impulshaft irgendwelchen Kram, nur um ihn dann wegzuschmeissen. Zweitens könnt Ihr Euch schon mal auf ein paar Reviews vorbereiten, ich habe da Einiges zu berichten!

clockwise from upper left | im Uhrzeigersinn, oben links beginnend
Essence - foot protection (stick to prevent blisters | zur Blasenvermeidung)
Biotherm Aquasource (I won the whole set in a Biotherm competition) - Creme Riche
Biotherm Biosource - Softening Lotion | Gesichtswasser
John Frieda - Frizz Ease styling spray "Glatte Hexerei"
MAC - Goldstone MSF, Semiprecious LE (already shown here)
Biotherm Biosource - Hydra Mineral Cleanser Softening Mousse