Tuesday, April 3, 2012

What's In My Bag? (Part 2)

 
It must have been ages since Audrey TAGged me. Thank you very much! Finally, here's the actual content of my bag - aka work edition!

Die liebe Audrey hat mich vor einiger Zeit aufgefordert, mal wieder meinen Tascheninhalt zu zeigen. Vielen Dank für den TAG! Hier ist aktuelle Ausgabe - meine Arbeitstasche.



Mulberry Roxanne A4 Tote

Netbook (in Neoprene Sleeve), Moleskine Agenda, Adress Book, transparent Muji Pouch (with receipts, coupons etc.), iphone, Jack Wills Pen

 Abro Wallet
VIP Bag Organizer c/o Tintamar with iphone Stuff (Earphones, Charger, Cable) and Cosmetics:
Aveda Lipgloss, Deospray, Wet Wipes, Clinique Eyeshadow, Chanel Mascara, L'Occitane Hand Cream, Hand Sanitizer

Bento Box + Furoshiki

This much about my bag - I'd love to see your content theprimeoflife and Elke & Doro the lovely ladies from 2onplateaus!
So viel zu mir und meiner Tasche - ich TAGge theprimeoflife und die beiden reizenden Damen von 2onplateaus Elke und Doro! Zeigt mir, was Ihr so täglich mitschleppt!