Thursday, October 20, 2011

I Still Haven't Found

...what I'm looking for. Believe me - quoting U2/Bono shows how desperate I am! Maybe you can help me?! I like military style jackets/coats but haven't seen the 100% item for my closet - just until last fall. When I saw pictures of the H&M Trend jacket it was love at first sight! But here's the problem: I was unable to get one! The chilly wheather these days makes me thinking of this jacket again... So if you stumble upon this lovely piece - either in olive or navy color (ebay, your own wardrobe, etc.) please sent me an email!

via google

Wenn ich schon Bono/U2 zitiere, dann bin ich wirklich mit meinem Latein am Ende. Aber vielleicht könnt Ihr mir helfen?! Ich mag Parkas schon lange, aber bisher hat mich den meisten Modellen irgendein kleines Detail gestört. Bis ich letzte Herbst Bilder dieses H&M Trend Parkas im Web gesehen habe! Schön und gut - nur bekommen habe ich letztes Jahr keinen. Die kühlen Temperaturen erinnern mich jetzt wieder an das schöne Stück, das ich doch so gerne hätte... Also wenn Euch genau dieses Modell mit den goldenen Knöpfen - in oliv oder navy - über den Weg läuft (egal ob ebay, Kleiderkreisel oder in Eurem eigenen Kleiderschrank, usw.) bitte meldet Euch!