Sunday, May 15, 2011

Don't Look Back in Anger

The last week was not really horrible, but so many silly little things happened to me I'm just happy it's over :) Want some examples?
  • I wanted to drive to Munich and got stuck in traffic for about 2.5 hours (in an old car without air conditioning) - so I just drove back home when I reached the first exit.
  • My Wayfarer sunglasses fell off my head and I stepped on them - they're broken. I got to get a new temple.
  • We went to an outdoor restaurant with some friends and when it was my turn the dish and drink I wanted were sold out. (The girls at the nearby table got the last ones).
I could go on with stuff like that for hours - maybe you have something to laugh about :) I hope your week was way better!

via weheartit

Endlich Sonntag! Nicht dass etwas wirklich Schlimmes passiert ist, aber lauter blöde Kleinigkeiten haben mich die letzte Woche ziemlich genervt. Hier ein paar Beispiele:
  • Ich wollte nach München fahren, aber natürlich gab es einen riesen Stau, sodass ich 2,5h nicht vorwärts kam. An der ersten Ausfahrt bin ich dann unverruchteter Dinge wieder umgekehrt.
  • Meine Wayfarer ist mir vom Kopf gefallen und ich Dussel bin draufgetreten - ich brauch einen neuen Bügel.
  • Wir waren im Biergarten und als ich an der Reihe war waren sowohl Essen als auch Getränk meiner Wahl gerade ausverkauft (die Mädels am Nebentisch hatten die letzten Portionen bekommen).
Mit Sachen dieser Art könnte ich noch Stunden weitermachen  - naja vielleicht bringt's Euch ja zum Schmunzeln! Und hoffentlich war Eure Woche besser!