Wednesday, December 21, 2011

Blogger Santa

... you've been very sweet, and it's not even Christmas yet!
My lovely Blogger friends Daisy, Bazia, Bling.Bling, Toffifeee and Audrey and me spontaneously decided to do a little blogger gift swap. It's great to meet so inspirational and lovely people through blogging!

Yesterday I got huge packet from my neighbor - it was Bazia's gift for me! I already knew I'll love it, and here's what I got:
A fine burgundy(!) scarf from Esprit Collection, a delicate initial bracelet from Urban Outfitters, a red colored shower soap for my mini-me together with a lovely card and sweets. Thank you so much Bazia - I love the gifts, you really made my day!




Der Blogger-Weihnachtsmann war schon bei mir!
Die lieben Mädels Daisy, Bazia, Bling.BlingToffifeeeAudrey und ich haben uns spontan zu einer kleinen Wichtelaktion entschlossen. Ich bin immer noch begeistert, welche netten Leute ich in diesem Jahr übers Internet/Bloggen kennengelernt habe!

Gestern Abend hat mir meine Nachbarin einen großen Karton vorbeigebracht. Drin war mein Wichtelgeschenkpaket von Bazia! Ich wusste schon vorher, dass ich begeistert sein werde - aber seht selbst. Das hier habe ich bekommen:

Ein zarter burgunderfarbener(!) Schal von Esprit Collection, ein tolles Armband mit goldenem A-Initial von  Urban Outfitters und eine rote Mal-Seife für Mini-Me. Dazu eine liebe Karte und Schoki! Vielen lieben Dank Bazia - Du hast genau meinen Geschmack getroffen und mir eine große Freude gemacht.